20.1.10

f o r m e x








Av: Mig
Assistent: Niina Björkman



ÄÄÄÄntligen har jag en ledig dag...otrolig lyx...men välbehövlig. Det har varit mycket sista tiden vilket är otroligt roligt men man måste hinna andas emellan.
Jag njuter av tystnade och lugnet....ända tills i morgon då det blir formex vilket ska bli jättekul! En eloge till alla utställare som är där och bygger och kämpar just nu!

Bilden är tagen i höstas då jag åkte ner till Trollhättan och fotade åt PB home..sååååå roligt och inspirerande, det ska bli kul att träffa dom igen!

Varmaste kramen till er alla!
Hanna


9 kommentarer:

  1. Underbar bild, som vanligt!

    Så skönt med lite ledigt! Ja, imorron ska jag också dit med ett par bloggisar, och kankse ses vi i vimlet..!

    Njuta av din dag!
    Allt gott till dej!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Kära Hanna,
    njut av din lediga dag och unna dig något du mår bra av...tanka energi! Det kan ju behövas på Formex-mässan. Dit skulle jag också sååå gärna vilja åka, men...vad är väl en bal på slottet? :o)
    Ha en fin dag,
    kram Lydia

    SvaraRadera
  3. ...det finns inget bättre än en välförtjänt ledig dag...ha det så mysigt
    kram
    Magdalena

    SvaraRadera
  4. Formex här med på torsdag. Laddar inför inköpsdagen och det ska bli så kul. Ser fram emot att besöka alla otroligt snygga montrar - det vimlar av dem. Ha en härlig dag i vila och kanske man skymtar dig på Formex.

    SvaraRadera
  5. En vellfortjent fri dag, vil jeg si, etter all den jobben du har gjort i det siste!!
    Håper det går bedre med deg ;O)
    Klem fra Birgitte

    SvaraRadera
  6. Lediga dagar är så nödvändiga !
    Ha en härlig dag på Formex.

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  7. Kan man få tigga om en liten formexrapport då? Själv har jag inte möjlighet att åka dit i år.

    SvaraRadera
  8. Hoppas inspirationen kommer flöda! :)

    SvaraRadera
  9. Så kul och vilket rolig uppdrag.
    Är det deras katalog eller?
    Kan man se den på nätet?
    Det var nog mig du såg ...
    jag var där i två dagar.
    Grattis till eget företag det kommer att gå hur bra som helst
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera