15.6.11

m a r i e - a n t o n i e t t e














Modell: Hanna Wåhlin
Make up/Hår: Amanda Björck
Foto & styling: Jag

Klicka på bilden för större format!






Hej!!!!

Även om den klänning vi hade tänkt ha inte gick att ordna så lånade jag ihop roliga kläder & accessoarer till den tredje outfiten med Hanna Wåhlin, TACK fina Helene, Marie, Cathy och Sanna! Jag hade tänkt mig lite Marie Antoniettekänsla och det blev en galet rolig plåtning. Guuud, vad jag, vi skrattade! Hanna spexade hela tiden, dansade barfota och sjöng opera så att turister samlades som publik. Kommer att spara det minnet i mitt hjärta så länge jag lever.

Amanda Björck ska ha stor eloge som fick till frisyren på peruken jag lånat, det var inte det lättaste.....men kanske det roligaste, Ha, ha..underbart!

STOR KRAM så länge!

Hanna

6 kommentarer:

  1. Fantastiska bilder ! Du lyckas ju varje gång.

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder, vilket fantastiskt roligt
    arbete du måste ha, med mycket fantasi
    och många må bra stunder:) //Åsa

    SvaraRadera
  3. Helt galet underbara fantastiska:)) Alla bilderna är verkligen kanonfina!! ...Detaljbilden med korsetten och kjolen får verkligen magen att ta ett hopp;))

    Kram på dig du söta...

    kråke

    SvaraRadera
  4. Det verkade bli en riktig performance då! Det ser riktigt kul och härligt ut! Bilderna är ju som vanligt suuuuuperfina! Du lyckas då alltid fånga det där lilla extra - just när de INTE poserar! Så snyggt!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  5. Det tar alltid så fina bilder.
    Kram och ha en fin dag
    Marita i Heestrand

    SvaraRadera
  6. Vad vackra och härliga bilder, synd att man inte var på plats och fck lite underhållning ;) Christina

    SvaraRadera