7.3.12

d a n c e - m e - t o - t h e - e n d - o f - l o v e





















TEIJA & ADAM
Foto: Jag


Klicka gärna på bilden för större format!







Jag ÄLSKAR The civil wars version av :dance me to you end of love, lyssnar på den om och om igen....blir lycklig, glad, förälskad igen och vill oxå dansa och sjunga så där med min man, har i allafall lärt mig ackorden nu så vi får väl se hur det blir :)


Bilderna är tagna i det vackra Ekotemplet i Hagaparken i höstas. Jag fotade Teija och Adams bröllopsbilder där, det var fantastiskt. Det är något alldeles speciellt att fota kärlek.



STOR KRAM
Hanna




4 kommentarer:

  1. Vackert vännen som i en saga:))

    Kram och godnatt;))

    kråke

    SvaraRadera
  2. s å ska bröllopsbilder vara ..
    .. & att titta på den tillsammans
    med superversionen (!) av den
    låten .. oj oj, det är som att de
    när som helst ska lösgöra sig
    ur sin frusna rörelse, klänning fladdra,
    steg tas, ~ & löv följa med runt runt
    i vackra templet.

    kram & kärlek till Dig.

    SvaraRadera
  3. Det vackraste ögonblicket förevigat...och du fick vara med!!!

    SvaraRadera