31.3.12

h ä r l i g t - h e m m a










Foto: Jag





Idag är några av mina bilder på Sara N Bergmans fina påskpyssel med i aftonbladets bilaga Härligt Hemma. Känns jätteroligt!!!! Gulliga och duktiga Susanne Kings (Me and Alice) är på omslaget och har med bilder på en fin påskdukning.

Nu ska jag in till stan, det blir att ta tunnelbanan, har ingen lust att promenera i det här vädret...men jag ska FÖRSÖKA att njuta ändå, det är ju faktiskt ingen ide att klaga. HOPPAS att du får en fin helg!

STOR KRAM
Hanna

6 kommentarer:

  1. Vilken härlig Bild, hoppas jag kan få mig ett ex av tidningen, har ju inga planer på att åka in till stan idag...hmmm
    Hoppas du får en fin dag trots blask;)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad roligt...ska bege mig och inhandla tidningen med en gång!:))

    Kram fina å trevlig helg...

    kråke

    SvaraRadera
  3. Tjusigt! Och jag tror visst att det snart kommer ut en kokbok med dina fina bilder! Du har en underbar känsla i dem - ett signum från dig!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Hej fina,
    Vad kul, då ska jag köpa tidningen pronto! Ha en skön helg!
    Kram Niina

    SvaraRadera
  5. Tack för påminnelsen om tidningen :)

    Ha en fantastisk dag !!

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  6. Jag hoppas att du godkänner jag har presenterat dina vackra bilder

    http://conservatorygarden.blogspot.co.uk/
    No21x

    SvaraRadera