28.3.12

n y a - u t m a n i n g a r













Hemma hos Sara N Bergman
Foto: Jag




Jag har fotat hemma hos en av dom vackraste själar som finns på denna jord, Sara N Bergman. Alla Ni som träffat henne vet vad jag menar. Hon har dessutom ett av dom vackraste hemmen som finns.

Några av bilderna kommer snart i Aftonbladets bilaga: Härligt hemma! Ska bli såååå spännande att få se....har inte arbetat på det sättet med tidningar tidigare. Nervöst som alltid. 

Har även fotograferat Saras pyssel till tidningen. Är så himla glad att jag fått chansen till detta. På torsdag blir det en annan fotografering som jag ser fram emot och hoppas kunna sälja in till någon. 



STOR KRAM fina!
Hanna













9 kommentarer:

  1. Oj så mycke ägg ;)
    Jättefin bild...
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Jo, jag vet precis vad du menar med Sara - hon är verkligen en ljuvlig människa!
    Så spännande att få se reportage från hennes hem, och med DINA foton dessutom - vilken kombination!!!

    Spännande med nya utmaningar!
    TACK för jättego och rar kommentar hos mej!
    Allt gott till dej!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  3. åh, ~ Ni två i kombination.
    längtar redan.

    .. & så längtar jag upp också.
    igen. det kan inte hjälpas.

    stor kram,
    hannah

    SvaraRadera
  4. Vad härligt med nya utmaningar...har oxå lite på gång men i lugn takt;)) Du är fantastisk och det finns ingenting du inte kan fota...så kör så det ryker tjejen:))))

    Kram fina i solen...

    kråke

    SvaraRadera
  5. Hej Hanna! Åh tack vad glad jag blir att du har länkat mig!! Fin blogg du har. På fredag är sista dagen av Lotta Agatons kurs! Så nu ska jag satsa på stylistyrket! Ser att du jobbar som fotograf (mkt fina bilder), hör av dig om du vill samarbeta någon gång och kanske göra ett jobb ihop!

    Kram
    Amanda

    SvaraRadera
  6. Så fint!
    Det numret av Härligt Hemma vill jag absolut inte missa!!! Du måste berätta när det kommer ut, please!

    Varma kramar,
    Carina

    SvaraRadera
  7. Himla läcker bild, lite snart-påsk-känsla.
    Ni verkar vara som gjorda för varandra, du & Sara...
    Ha den finaste torsdagen,
    varmkram Lydia

    SvaraRadera
  8. Du är en sån vän man fått för nått väldigt gott man gjort i nått tidigare liv...
    Vi har så MYCKET att stå i & göra tillsammans resten av livet! :)

    Tack för dig

    SvaraRadera
  9. Hej,
    Jag vet vad du pratar om! Saknar att bara titta in i hennes butik...

    Så otroligt spännande. Ser fram emot reportage, så hojta till när det kommer i tryck.

    Hälsningar Monica

    SvaraRadera