10.3.12

p å - p a p p e r











VINTAGE BY FE 2009
Foto: Jag




Nu har jag bestämt mig. Jag ska printa ut en bild från varje fotografering jag har gjort. På vackert papper. 

Så tråkigt att alla bilder bara ligger på hårddiskar....saknar faktiskt tiden då jag var i mörkrum. Gillade den meditativa känslan. Att få se hur en bild kom fram på fotopappret var magisk...helig....fantastisk....och tog tid. Sen hängde jag upp alla bilder på tork i hela lägenheten och gick runt och fick vara med om alla ögonblick igen.


 Den här bilden ska få bli framkallad....så jag får vara med om det där speciella ögonblicket i maj 2009 med fotograferingen för Vintage by fe många gånger.

Ha en vacker helg alla fina!

KRAM
Hanna




9 kommentarer:

  1. Vacker bild.
    Jag har också en gång stått i mörkrum och framkallat fotografier, helt magisk känsla.

    Ha en bra lördag

    kramar @nette

    SvaraRadera
  2. Vackert vännen:))

    Ha en riktigt härlig helg:))

    Kram kråke

    SvaraRadera
  3. Jag minns dina vackra bilder från skogen...hade du inte en fin bild då hon tog väskan och gick? Den triggade min fantasi...vart gick hon och var kom hon ifrån...
    Ha den finaste av helger,
    kram Lydia

    SvaraRadera
  4. Hej fina,
    Det gör du helt rätt i! Jag vill också ha massor av dina bilder i vårt hus:) Kommer ihåg den här bilden, den är underbar.
    Kram China-girl:)

    SvaraRadera
  5. Ja det tycker jag att du ska göra- bilderna är ju förtrollande vackra!!! Kram

    SvaraRadera
  6. är alldeles med Dig, tänkt samma tanke,
    känt samma sak. tycker absolut Du, vi båda
    ska göra så .. ser fram emot att se Dina
    väggar sedan; fyllda av magi.

    kram,
    hannah

    SvaraRadera
  7. Vilken vacker bild!
    Jag förstår dej - vilket härligt hantverk det kan vara med foto!
    Har också jobbat i mörkrum - så spännande det var!

    Klokt att printa ut lite bilder!
    Ha en fin helg!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  8. Det tycker jag absolut du ska göra !! Och denna bilden är magisk !
    Önskar dig en riktigt fin Söndag !
    Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera