12.10.12

h o n - h a r - e n - ö n s k a n















Foto: Hanna Rössner



Igår gick jag ut i skogen och fotade min äldsta dotter med brudklänning, födelsedagshatten från vännerna samt lite annan rekvisita. Fick brottas mot mörkret...hm, vill/måste lära mig att handskas med det...Är lite sugen på att köpa någon fotolampa...en sån där med dagsljus som dom har vid filminspelningar...får se....älskar ju det naturliga ljuset men timmarna räcker inte till.

Hoppas att du får en fin helg! 

Varmaste kramar
Hanna

17 kommentarer:

  1. Va fiiint Hanna! Påmindes om Alice i underlandet! Man vet inte riktigt vad som komma skall! Va du kan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta Teija, vad du är gullig! Hoppas att allt är bra med dig! Stor kram så länge!
      Hanna

      Radera
  2. helt helt underbart, hanna !
    åh, vad sugen jag blir på att
    ge mig ut med kameran; det
    var a l l d e l e s för länge
    sedan jag var iväg på den här
    typen av ’koncept-fotograferingar’,
    känner jag ila i mig när jag njuter
    av Din, alltid fantastiska känsla..

    har också funderat på en dagsljus-
    belysning.. vi kan väl tipsa
    varandra om vi hittar något bra ?
    tror vi månar lika mycket om det
    naturliga ljuset.. :)

    hur som helst,
    Du är fantastisk !

    stor kram,
    hannah

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltid lika glad över dina ord Hannah...du är en av dom som får mig att tappa andan med både dina fantastiska bilder och texter...ord som jag känner så väl igen mig i men som jag aldrig skulle kunna få ur mig.. Förstår att du och Sara haft en alldeles speciell resa....fanns med er i tankarna!

      Varmaste kramar
      Hanna

      Radera
  3. Vackra bilder! Håller med nu räcker inte timmarna till! Kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Nilla, vad glad jag blir! Ha en fin helg!

      STOR KRAM
      Hanna

      Radera
  4. Så vackra, vackra bilder. Älskar kontrasterna, klänningen, flickan, skogen...fötterna och löven, man känner känslan.
    Tack!

    Ha en skön helg! jane

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vad glad jag blir för din kommentar Jane, tack snälla! Hoppas att du får en fin helg!

      KRAM
      Hanna

      Radera
  5. Magiskt Hanna! Vet inte riktigt vad jag ska säga, så vackert att tårna kryllar sig!:))))

    Kram fining och ha en alldeles fabulös helg:)

    kråke

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fina, fina, Kråke, vad glad du gör mig!Tack för dig!

      KRAM
      Hanna

      Radera
  6. Fantastiske bilder!!! Liker :D
    klem Tove

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för din kommentar, blir gladare än du anar!

      KRAM
      Hanna

      Radera
  7. Svar
    1. Nej..någongång måste jag ta tag i bloggen...och hemsidan...

      KRAM

      Radera
  8. Vackert! Kan man möjligtvis följa dig på instagram...

    Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Tyvärr har jag varken instagram eller facebook...Hinner inte riktigt med...

      KRAM
      Hanna

      Radera
  9. Brilliant! Looking at those photos makes me feel like dreaming. Hope Santa is well and gives you the photo light. Got my eye on your next posts.

    SvaraRadera